·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2021 11:58 Yazarın ilk okuduğum ve çok da beğendiğim kitabı oldu.
Anlatım dili sade, anlaşılır ve oldukça akıcı. Karakterler bana çok samimi geldi bu yüzden kitabı okurken keyif aldım diyebilirim. Özellikle Lennie karakteri okurken bana hep Yeşil Yol filmini hatırlattı. Yaratılıcılık kısmında hikaye olağanüstü kalmadı bu yüzden çok da şaşırtmadı beni. Kitapta dikkatimi çeken şeylerden biri, tek kadın karakterin isminin belirtilmemiş olmasıydı.
Kitabın verdiği çok değerli mesajlar olduğunu düşünüyorum (dostluk, saflık, güven, ırkçılık, umut vb..) bu yüzden de herkesin her yaşta ne zaman fırsat bulursa okumasını tavsiye ediyorum.
Son olarak da ;
Ah Lennie, üzümlü kekim ...