Puan vermedi·288 syf.··
2021 2. kitabı
Tek kelime ile muhteşem bir kitaptı. Muhteşem bir kurgu, akıcı üslup .. Bahadır Yenişehirlioğlu'nun ilk okuduğum kitabıydı son olmayacağını belirtmek isterim :) Sevmediğim tek nokta ise sonlarına doğru hikaye akış kazanırken yazar bizim tamamlamamızı ister gibi hikayeyi bitiriyor olması. Keyifli okumalar
HanneBahadır Yenişehirlioğlu · Timaş Yayınları · 20201,646 okunma
·
136 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.