Tek kelime ile muhteşem bir kitaptı. Muhteşem bir kurgu, akıcı üslup .. Bahadır Yenişehirlioğlu'nun ilk okuduğum kitabıydı son olmayacağını belirtmek isterim :) Sevmediğim tek nokta ise sonlarına doğru hikaye akış kazanırken yazar bizim tamamlamamızı ister gibi hikayeyi bitiriyor olması. Keyifli okumalar