Puan vermedi·356 syf.··Beğendi
· Yıllar sonra tekrar Dostoyevski kitaplarına döneyim istedim.Beni, öğrencilik yıllarımda derinden etkileyen Karamazov Kardeşleri tekrar okuyayım,dedim.
Sonra Dostoyevski biyografileri ile desteklenmiş, kronolojik bir okuma olsun bu, diye düşündüm.Okuduğum, okumadığım tüm Dostoyevski kitaplarına el atmış olacağım böylece.
İnsancıklar ile başladım, Dostoyevski kitaplarına.
İnsancıklar, St Petersburg’da küçük bir memur olan, Makar Devuşkin ile yirmi yaşında, kimsesiz, fakir bir genç kız olan, Varvara Dobroselova arasındaki mektuplaşmalardan oluşan bir kitap.
Her iki karakter de nazik, yoksul, kimsesizdir aslında.Tüm olumsuz koşullar altında insanca yaşayıp, birbirlerine destek olmaya çalışırlar.
Bir kez daha büyük bir zevkle okudum İnsancıklar’ı.