Kemal Tahir kalemine hayran olduğum bir yazar. Esir Şehrin İnsanları kitabını hem dönemin şartlarını merak ettiğim için hemde yazarı beğendiğim için aldım. Savaş yıllarını ve savaştan sonraki İstanbul başta olmak üzere tüm yurdun durumunu gözler önüne seriyor. Tarih bilgisi ile yeni bir bakış açısı açan Kemal Tahir'i yürekten tebrik ediyorum. Tarihi romanları sevmeyenler için önermediğim bir kitap. Dönemi şartlarını ve tarihi bilgilere merakı olan insanlara bu kitabı kesinlikle öneriyorum. Kemal Tahir'in Devlet Ana'sını ise yakında okuyacağım :)
portalkitap.blogspot.com.tr