·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ağustos 2021 08:24 Bu seriyi çok seviyor ve devamı etmesini umuyorum. Bu aralar doğru düzgün kitap okuyamazken, böyle güzel bir kitabı eskisi gibi heyecanlı bir hevesle okumak ayrıca mutlu etti beni.😄 Evet, bu kitapta, serinin son kitabıyla tanıştığımız Frazier ailesini ve onların en büyük oğlu Colin'in hikayesini okuyoruz. Doktora öğrencisi Gemma, Frazier ailesinin tarihini yazmak ve bu arada kendine güzel bir tez konusu bulmak için Edilean kasabasına gidiyor. Diğer adaylar arasından sıyrılmak ve bu işi almak zorundadır ama gel gelelim tarihi aşırı seven biri olarak bir şey yapmasına gerek de yoktur.😇 Ve esas konu Dilek Taşı. Geçmişe dair yazılanlar gerçeği yansıtıyorsa, her Frazier'in bir dilek hakkı vardır. Sevgili Gemma, bunun peşine düşerken, bir taraftan da Colin konusunda kalbini korumak zorundadır ya da değildir?
Bu kitabı okurken kesinlikle çok eğlendim ve kitabı bitirdiğimde klişeden uzak bitmesine sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Akıllı kadınları severim ama sona doğru daha farklı bir şey beklemedim, desem yalan olur. Yine de kesinlikle çok güzeldi. Colin'in annesinin amacı ve bu uğurda uğraşı, vay be, dedirttirdi orası kesin. Her birinin dostlukları da çok tatlıydı ve diğerini tekrar okumak ayrıca mutlu etti. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.