Yazarımız aslen ekonomi yazıları olan bir ekonomist. Kendisini ekonomi alanında takip ederim. Bu eser yazarımızın galiba ikinci kurgu tarih öykü türünden eseri. Eserde öncelikli olarak bir Stefan Zweig etkisi ( duyguyu hissettirmek manasında dedim) beklememek en doğrusu. Kurgu tarih de olsa Mahfi hocanın ekonomist olmasinda dolayı galiba eserde kaynaklar belirtmiş. Büyük ihtimalle bu belirtilen kitapları okuyacağım. Kitapta diğer kitaplara oranla samimi bir dili oluşu , yer yer verilen tepkiler ( otobüste okurken kahramanın tepkisine gülmem gibi. Bu tepkiyi beklemedigimden dolayı gülmüştüm. ) alınıp okunacak bir eser diyebilirim. Kitapla kalın.