Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 07 Ekim 2021 20:47 Stefan Zweig'ın yine çok güzel bir eseri. Gerçekten insan duygularını bu kadar güzel nasıl anlatabiliyor şaşıyorum. Eminim kendi hissiyatlarınızı bile bu kadar güzel analiz etmemişsinizdir.
Kocasını aldatan bir kadının yaşadığı korku ve gerilimi bizzat kendiniz yaşıyormuşçasına anlatıyor. İnsanın hayatına yön verecek çok güzel anlatımlarda var içinde.
Örneğin işlediğimiz bir suçu neden itiraf etmeyiz. İtiraf etmek istesek dahi bunu sevdiklerimize söylemekdense sıradan kişilere söylemek neden daha kolaydır.
Yalan söylediğini bildiğiniz bir kişiyi yalanında nasıl tereddüte düşürür ve doğruyu söylemeye zorlarsınız.
Hikayenin sonu da beklenmedik bir şekilde bitiyor.
Teşekkürler Zweig bu güzel eser için