3/10
·264 syf.··
2021 11. kitabı
Kitap baya kötüydü. Aslında bence yazarın yazmak istediği hikaye bu değildi. Hikayenin genel konusu rezalet değil, evet özgün de değil ama en azından okunmayacak kadar kötü bir konusu yok hatta bir çok kişinin sevebilecepi tarzda bir konu ama yazar işleyememiş. Hikayeyi başka yerlere çekmiş. Karakterlere psikolojik rahatsızlar eklemesi konuyu güzelleştirmiş. Kitabın anlatımında çok büyük sorunlar var. Ayrıca anşatılan ilişkide 2 karakter sadece birbirine değil etrafındaki insanlara da zarar veriyor. Sonuç olarak ben beğenmedim.
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma
·
524 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.