·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ekim 2021 00:09 Zaman zaman ağır tahlilleri olsa da okuması çok zevkli bir kitaptı. Bittiğinde de gülümsemeden edemedim, mutlu başlamayan ve mutlu bitmeyen bir kitap ama okuyucuyu tatmin eden bir kurgusu olduğunu düşünüyorum. Benim için çok keyifliydi.