Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 09 Ekim 2021 09:49 Sylvia Plath’ın okuduğum ilk kitabıydı. Bir kitaba başlamadan önce kitabın yazarının hayatını okurum. Bunda da önce yazarın hayatını okudum ve öyle kitabı okumaya başladım. Yazarlar genellikle yazdıkları kitaplarla ya da karakterlerle kendilerini anlatırlar. Bu Kitaptaki Esther ile kendini bağdaştırmış olduğunu, benzer psikolojik süreçlerden geçtiğini bu sayede görebildim. Ayrıca yazar bu kitabı yazdıktan kısa bir süre sonra intihar etmiş.
Kitap sürükleyici, net bir anlatıma sahip. Nevrotik bir insanın psikolojik durumu çok güzel ifade edilmiş. Esther’in hayatı, ruh durumu, çelişkileri dolaysız bir şekilde anlatılmış.
İyi okumalar...