·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ekim 2021 18:20 Aedeni okumak insansılığımızı sorgulamaktı benim için!!
Gerçekler suratıma çarpıldı. Ender rastlanan mükemmelin ötesindeki romanın her sayfasında Ne yapabilirim dedim…Çok ama çok başındayız ama insanlığımızı kazanmak o kadarda zor değil. Beni değiştirdi bu kitap.. sizide değiştirmesi dilegiyle.