Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 10 Ekim 2021 11:38 Eveet bir kitabın daha sonuna geldim. Bu kitaba özel inceleme atmak istedim çünkü beni beni gerçekten zorlayan bir kitaptı:)
Kitapta inanılmaz bir strese girdim. Hikaye o kadar harika ki hikâyeyi yaşıyorsunuz. Ve bu hikaye yaşanmış bir hayat hikayesi olduğundan dolayı çok fazla benimsedim. Hikayedeki psikoloğumuzun yaşadığı tüm duyguları 'resmen' yaşıyorsunuz. Bazen gözlerimin dolduğu, bazen tebessüm ettiren yerler var. Kendiniz yaşamış gibi hissediyorsunuz. Hikâyenin sonunda donakaldım. Çok şaşırdım. Beni strese sokan kitap bir nebze de olsa rahatlattı. Bence hepimizin ders alabileceği, bazı sorunlardan kurtulabileceği hatta çoğumuzun haline şükür edeceği bir kitap.
Okumayan herkesin okumasını dilerim.
Okur kalın:)