Kitap, şiir tadında bir düz yazıydı. Derin anlamları olan,mahzun,yaşanmışlığı barındıran satırlarda bir ben gördüm. Okudukça içime işledi. Anlamsız hallerimi anlamlandırdı. Dile getirmiş; bizleri, yorgunluklarımızı, kaybettiğimiz hassasiyetimizi,hırsa bürünen benliğimizi,daldığımız gerçeğini.
Var olsun.