Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Konuşulacak,yorumlanacak birçok satırı var.Ben bu noktada yetersiz kalıyorum.Söyleyeceğim tek şey kendimi kitapta bulamamam.Her kitap bize bunu mu vermeli?Hayır.Ama kitapla kaynaşmak isterdim.Yeterli donanıma sahip olmadığımdan ya da önyargılarımdan becerememiş olabilirim.Bilmiyorum ama huzursuz olduğumu biliyorum. Bu huzursuzluk savunduğum fikirleri dile getirişimdeki zorluluktan.
Sevgiler.