·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ekim 2021 20:27 Hayatımda okuduğum en anlamalı kitap . İçinde her duyguyu yaşadım Yankı Erdem Burcu Hakan Gökçe ve Alper her bir karakterde bir anlam var , her hikaye mutlu sonla bitmediğini bitemediğini öğreten bir kitap . Anlamsız olan bu yaşama anlam veren tek şeyim ölüm olduğunu , her insanın az da olsa umursamaz olduğunu , insan olmanın özünü herşeyden bir çıkar beklememekte yattığını, ölülerin konuşamadığını,dostluğu sevgiyi pes etmemeyi ve daha nicelerini öğreten bir kitap her insanın okuması gereken kitaplardan. Beni en etkileyen kitap bitirdikten sonra içimde sanki onlardan biriymişim de onlardan ayrılıyormuşum hissi verdi. Her biriyle sanki arkadaşım hissi verdi . Yazar öyle bir dille anlatmışki şu an içimde bir boşluk hissi var. Daha anlatılacak çok ama en önemlisi bize bu eseri sunduğun için teşekkürler Dilara Keskin iyiki yazmışsın ,bir gün imzanda buluşmak dileğiyle...
Okuyun ve okutturun ....