Puan vermedi·280 syf.··Beğendi
· Bu kitabı çok uzun zaman önce sadece üzerinde psikoloji yazıyor diye almıştım okuyacak kitabım kalmadı ve elime aldım
Daha önce annemi hep suçlardım neden hayır diyemedi neden vazgeçti neden hep bir çözüm yolu arıyor her şey mutlu sonla mı biter eğer mutlu sonla bitseydi bu acı veren çözülmemiş travmalar bize kimden geliyor , okuduğum bir cümlede ebeveynlerinizi değiştiremezsiniz ancak içinizde onları algılayış şeklinizi değiştirebilirsiniz diyor bu cümle cidden annemle daha iyi bir ilişki içinde olmamı sağladı bu kitap her şeyi ile mühteşemdi bana katmış olduğu daha çok şey var bunları tek tek anlatmayacağım pratikte göreceğim