·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2021 23:13 •Bazı kitaplar zamanla unutuluyor ; karakterler , olaylar.. Silikleşiyor.. Ama akılda bir kaç cümle, belki bir duygu ya da bir his bırakıyor ki.. O küçücük anlam , bilinç , his ( her ne dersen adına ) besliyor seni yıllarca ..
•Bir yerinde "kendini olusturmak" diye bir durumdan bahsediliyor ki , iyi ki bahsediliyor. Paragraf zihnimde dönüp duruyor. O dönüp duruyor ya bana bir haller oluyor. Sonra bir yerlerde okuduğum / duyduğum "olmak istediğiniz kişiymis gibi davranın, birgün olursunuz " cümlesi geliyor aklıma . O ayrı iki söylem bende tek bir şey oluveriyor. Ve besliyor.. Umarım yıllarca..