Kitaba ilk başladığım da 3 gayin hikayesini okuyacağımı düşünmüştüm. Fakat başka türlü akmaya başladı.Dorian, muhteşem bir insanın nasıl yokuş aşağı yuvarlandığının resmi. Muhteşem güzelliği ile herkesi ve son olarak kendini zehirleyebilen bir insan. Herkesin kendinden cümleler bulabileceği bir kitap..ve son olarak bu kitabı nasıl anlatırsın deseler Dorian’ın bir cümlesi ile ifade etmek isterim. “Tanımlamak kısıtlamaktır.” (: