·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2017 20:05 Kelime kelime, cümle cümle edebiyat yaşamanın tadını alıyorum. Buruk bir tad olsa da acıları yüklenip edebiyata tutunmaya çalışan bir yazarın serüveni doğrusu çok akıcı..bitmedi..
Bitirdim...İnce bir sızı ile...Mutlaka okuyun..