Daha önce okumuş olduğum, "antropoloji ve modern yaşam" , "yol bilenler" , "ilerlemenin kısa tarihi" adlı kitaplara paralel olarak okunması gereken bir kitap bırakıyorum..Aynı içerikle başka kitaplar var evet, ama bir Türk tarafından yazılmış, 10 yıllık bir araştırmanın ürünü olan (araştırmanın bir kısmının yerinde -Avusturalya'da-olduğu belirtilmiş) bu kitabı alıp okumamız bence daha kıymetli..Benim gördüğüm üstün bir uğraş, cesur bir çalışma.Gurur duydum!
Yol Bilenler 'de olduğu gibi, sarsıcı, yumruk sıktıran, insanlıktan utandıran gerçeklerle dolu bir araştırma-inceleme kitabı olmuş. Belgeler, fotoğraflar, kaynakça hepsi verilmiş..
Okuyun.. okutun değerli kitapseverler!
Sağlıkla kalın..📚