#seldokudu #geceyolcuları #goridosungizemi
Herkese merhabalar.
Sizlere çok severek okuduğum bir kitap ile geldim.
Görür görmez kapağına bayılmıştım keza içerik ve işleyiş olarak da ba-yıl-dım diyebilirim.
Hikaye öyle güzledi ki bir solukta okudum desem sanırım doğru tabir bu olur.
Ve bir öğretmen elinden çıkıp kağıda döküldüğü o kadar belli ki...
Öğrencileri ile çok iyi gözlem yapan ve onları iyi anlayan bunu da kitaba yansıtan bir öğretmen.
Gordios'un Gizemi'ne dahil olduğum için çok mutlu oldum.
Gordios...
Bir yatılı okul...
İşlevi ve yıllar geçse ismi değişmeyen bir okul.
Kuralları katı ve asla taviz vermiyor.
Hammurabi Kuralları diye nitelendiriyorlar.
Bu kuralların sırrını ise daha sonra çözecekler.
Müdür bey her zaman istisnasız bu kuralların üzerinde duruyor. Hafta da bir Çarşamba günü ise öğleye kadar onu bulamazsınız.
Okulun en güzel binası ise 5. Bina olarak isimlendirilip her türlü şeye kapalıdır. Yakınından geçmek dahi söz konusu değildir.
Onlar da bu kurallara uyuyor...
Ta ki...
Arkadaşları ve hiçbir dersi kaçırmayan Sevgül esrarengiz şekilde ortadan kaybolana kadar.
Bu işte bir iş olduğunu anlarlar.
Sevgül den geriye kalan günlüğü bulan Nisa ise hayretler içerisinde okur.
Kaan ise bir gece uyku tutmayınca yasak binada bir ışık görür.
Bunu arkadaşları ile paylaşınca ise hepsinin ortak fikri ne kadar tedirgin olsalar da aynıdır.
Bu olayları çözmek!!!
5 arkadaş Nisa, Tuana, İbrahim, Kaan ve Deniz.
Onlar kendileri için Gece Yolcuları adını seçerler.
Gündüz okul ve ders gece ise bu olayları aydınlatmak için mükemmel zamandır.
Tabi okulda bunu yapmak hiç de kolay değildir.
Hele hele Bay Filch ve müdür beyin katı kuralları varken...
Ne dersiniz? Sizce başarabilecekler mi?
Okumadan bilemezsiniz...
Olaylar mı? Onları size anlatacağımı düşünmediniz sanırım.
Gordios'un Gizem'ini kendiniz okuyarak çözeceksiniz...
Kimi yerde gülüyor kimi yerde merak ediyor kimi yerde üzülüyorsunuz tabi kitaba en çok da gizem hakim. Eeee kitabın adı da boşuna Gordios'un Gizemi değil ya. Hakkı verilmiş.
❗❗Kesinlikle okumanızı 💯 tavsiye ederim.