Bu kitap açlık oyunlarından öncesini anlatıyor ve başkan snow’un gençliği diyebiliriz sanırım yine yazar bir şekilde kitabı okurken aç hissetmemizi sağladı bence büyük başarı bunun dışında 12.mıntıkaya olan öfkesinin nedenini ve tabi kötü karakterin doğduğundan itibaren kötü olmadığı zamanla bu yola itildiği temalı bir kitap aslında serinin devamında olanlara bir sebep vermiş yazar bu açıdan gayet kitap serisini anlamlandıran bir çalışma olmuş ilk açlık oyunlarının o zamanın şartlarında stadyumda yapılması oldukça mantıklı ve tabi okurken canımız fıstıklı sandviç ve turta çekiyor bu benim oburluğumdan mı herkes böyle hissetti bilemiyorum genel olarak Snow’un sevgilisinin ondan hızlı soğuması havada kalmış olsa da ben kitabı beğenerek okudum diyebilirim.