Tolstoy’un ölümsüz eseri insanla tanrı arasında ki anahtarı açıklamaya çalışıyor.
“Tanrının insanlara hayatla birlikte yaşama isteği verdiğini biliyordum.İnsanlar birbirinden ayrı yaşayamaz.Kim yüreğinde sevgi taşıyorsa bu Tanrı dandır.Tanrı da yüreğinde sevgi taşıyan kişinin kalbindedir.Çünkü varlığın sebebi sevgidir!”
Çok güzel bir kitap