İntihar etmemek için bir sebep ?
1000Kitap
··
1.281 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
türkiye de yaşamamak.
disconnectus erectus
Gönderi Sahibi
Irmağının akışına ölürüm derken mecaz yapmıyorduk shshsjjs
Yaşamamız bi şeye yaramıyor, ölelim o zaman :d asd
Öncelikle tek hücreli canlılardan mikoplazmalar, aktinomisetler, riketsiyalardan gelebilirdin aman gelmedim. Bu bile sebep yani bilmem anlatıbildimmi gardaşş 😁
disconnectus erectus
Gönderi Sahibi
Doğru Gregor samsa da olabilirdik
İntihar edilmemeli. Bence ikna edici bir sebep sundum. 🤷‍♀️🤦‍♀️
Doğruya doğru yaniiiii 😁😁
Hiç şaşmaz 🤭✌🏻
Köprü yakın ayarlarım ben sana kuleye çıkalım ben iterim seni
disconnectus erectus
Gönderi Sahibi
R
Haram.
disconnectus erectus
Gönderi Sahibi
Olabilir, bakalım belki farklı açıdan yorumlayanlar çıkar :) birşeyler yapmak istemek de bir sebep ama bunlara ulaşamamak da insanı yıpratan bir şey. İnsanın yaşaması için daha özel şeyler var belki de.
Reklam
Okumadığım kitaplar var daha.
Hakedenler şımarsın. 🍒❤ Sevgiler, ne demek. 🤗🤗