Bazen okuduğum türün dışına çıkıp sade güzel hikayeler okumak inanılmaz keyif veriyor bana. Bunlardan biri de Kestane Balı.
Kitap elime ulaştığında hemen okumaya başladım çünkü içerisinde hem hikaye hem şiir olunca daha bir merak etmiştim.
Şiir sevmeyen biri olarak kitapta aralara serpiştirilmiş şiirlerden bazılarını beğendim.
Yazarımızın ilk kitabı ama ben beğendim. Tekniklere vs değinmeme gerek yok bence çünkü oldukça yalın ve akıcı bir anlatımı var yazarın.
Kitap şiirler ve 4 farklı konusu olan bir roman. Hikayelerin içeriğindeki dersler ve gösterilen yollar güzeldi.
Ama hep bir hüzün hep dram bunu sevmedim🙄
Yeni yazarlara yer vermek isterseniz kitaplığınızda Kestane Balı'na da bir bakın derim