7/10
·331 syf.··
2021 34. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 16 Ekim 2021 11:26
Kitap bana ne yazıkki beklediğimi vermedi. belki bu yüksek beklenti ile okumasaydım daha iyi olurdu. Kitabı okurken neredeyse merak ettiğim hiç bir şey olmadı. Kitapta beni tek heyecanlandıran, yer kilise bölümüydü diyebilirim. Kitapları bana; normalde düşünemediğim şeyleri düşündürttüğü vakit sevebiliyorum bu kitap bana bildiğim gördüğüm, derdi içinde olduğum şeyleri sadece tekrar ettirmiş oldu. Kitabın yazıldığı ilk tarihlerde okusaydım sevebileceğim bir konu olabilirdi. Okunabilir lakin tavsiye olarak muhakkak okuyun diyemem..
İnsan ve Duygular
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.