·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ekim 2021 02:59 Gene yazarın mükemmel bir kitabıydı. Severek okudum. Fakat kitabın sonu beni hayal kırıklığına uğrattı. Keşke daha güzel bir şekilde bitseydi, ya da bu bir seri olsaydı ve ikinci bir kitap olsaydı. Lucy, Henry ve Molly’ nin hayatları da anlatılmalıydı diye düşünüyorum, Lucy nasıl büyüdü annesinden ayrı neler yaşadı bunlar merak uyandırdı aslında kitapta. Kitap aslında daha da uzatılabilirdi. Valla benim çok hoşuma gitti kesinlikle tavsiye ederim okumak isteyenlere...