·352 syf.····Okunma: 17 Ekim 2021 15:03 İlk başlarda tam roman gibi yazıldığını düşündüğüm bir kitaptı. Okumaya başladıktan sonra aslında öyle olmadığını, olayların bir odada psikiyatrise anlatıldığını ve o anlatımdan yola çıkarak kendi zihnimizde canlandırdığımızı gördüm. İlk defa bu tarz bir kitap okuduğum için tuhaf geldi ama kısa sürede alıştım. Her ne kadar bazı yerleri az da olsa feminist bir düşünce gibi yazılmış olsada Hayri'ye gerçekten baya kızdım bende. Sonlarında çok şaşıracağınız bu eser gerçekten düşünmenizi sağlayacaktır...