9/10
·199 syf.·
5 günde okudu
·
2021 133. kitabı
Ahmet Erhan
8.9/10 · 125 okunma
·
349 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Furkan
Gönderi Sahibi
Kuşağının en acılı şairi derler Ahmet Erhan için. Öyle. Kuşağının hüzünlü ve karamsar şairi o. Müthiş bir negatif enerjisi var kitabın. Okurken göğsüm sıkıştı. Şiirlerindeki kelime gücü, olumsuz duygularının ruhuma sirayet etmesine neden oldu desem yeridir. Kitabı yarıda bırakmayı çok düşündüm. Tamamlamak istemedim. Fakat şiirler çok güzeldi, bu denli güçlü olan olumsuz duygulara maruz kalmayı göze aldım, kabullendim ve okudum. Pişman değilim. Şiirleri çok güzel. Yalnızca yüreğim ağrıyor. O da geçer.