Kuşağının en acılı şairi derler Ahmet Erhan için. Öyle. Kuşağının hüzünlü ve karamsar şairi o.
Müthiş bir negatif enerjisi var kitabın.
Okurken göğsüm sıkıştı.
Şiirlerindeki kelime gücü, olumsuz duygularının ruhuma sirayet etmesine neden oldu desem yeridir.
Kitabı yarıda bırakmayı çok düşündüm. Tamamlamak istemedim. Fakat şiirler çok güzeldi, bu denli güçlü olan olumsuz duygulara maruz kalmayı göze aldım, kabullendim ve okudum.
Pişman değilim.
Şiirleri çok güzel.
Yalnızca yüreğim ağrıyor.
O da geçer.