·400 syf.····Okunma: 18 Ekim 2021 01:14 Yine elimde çok uzun süre kalan romanlardan. Güzel olmadığından değil aslında. Karakter sayısı oldukça fazla. Bu yüzden biribiri ile ilişkilerini hep karıştırdım ve defalarca başa sardım. Olağanüstü bir aşk hikayesi olmamakla birlikte sıradan bir aşk hikâyesi de değildi. Birbirlerini ilk gördüklerinde kendileri hakkında edindikleri düşüncelerin tam aksi olduğunu anlamaya başlamaları ve önyargıların kırılmasıyla okunası hale gelmeye başlıyor aslında. Yoksa gerçekten diyaloglar bir süre sonra sıkmaya başlıyor.
Yine de keyifliydi.
İyi okumalar..