·516 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2021 19:16 Orhan Pamuk’un okuduğum ilk kitabıydı. Kitabı okurken karakterlerle kendimi çok kıyasladım ve Füsun gibi güçlü olmayı çok istediğimi anladım. Kitap ve müze uyumu aşırı güzel düşünülmüştü. Kitapta duyguların sanki elle tutulur, somut bir şeymiş gibi anlatılması beni çok etkiledi. Çok beğendiğim bir kitap. Tüm önyargılarınızı kırarak okuyabilirsiniz. Ancak okuma yaş sınırı +18 olarak düşünüyorum. Onun dışında her bakımdan mükemmel bir kitap