·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2021 00:18 Aslına bakarsanız gayet beklentisiz bir şekilde başladım bu kitaba ama beklediğimden de sakin çıktı. Katil olmasına rağmen heyecan ve gerilim olmayan bir kitaptı.(benim için alışılmışın dışında). Ben sakinliğini, karakter çözümlemelerini beğenmeme rağmen bazı sayfaları hızlı hızlı geçtim yalan yok . Sebebiyse çok fazla rahip , hristiyan tarihi, farklı tarikat isimleri biraz kafamı bulandırdı. Bundan belki birkaç sene önce okumuş olsam beğenmeyeceğim sıkılacağım bir kitap olurdu muhtemelen ama şu anda gerçekten iyiki okumuşum dedirten bir kitap oldu.