Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 19 Ekim 2021 09:56 Bu yaşıma geldim. Hiç bir kitapda bu kadar sıkılmadım. Aşkı çok basit bir düzeyde ele almış yazar. Veya çeviri olduğu için beğenemedim. Olay akışı çok yavaş ilerliyor. İlk 100 sayfada hep aynı şeyi söyleyip durdular. Kadın ölen eşinin başkasından olan çocuklara bakması ve kadının yıpranmışlığı..
İlla okuyun diyebileceğim bir kitap değil maalesef..
İyi okumalar.