Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 20 Ekim 2021 15:28 Oldukça duygu yüklü ve çok güzel bir kitaptı. Sonu ile ilgili tek tesellim aynı yerde birbirlerini düşünmeleri ve de biz okuyamasak da bir yerlerde birlikte olacaklarını düşünebilmek.
Dili oldukça akıcı ve okunması zevkliydi.
Çok keyif alarak okudum, okumak isteyenlere keyifli okumalar