·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2021 21:53 kitabın asıl tadını tam ortasına gelince aldım.
Başlangıçta yaklaşık 40 sayfa kadar felsefe tarzında konuşmalar mevcut bu kısım (tarzım olmadığı için) sıkıcı geldi. Asıl hoşuma giden kitabın ikinci bölümü oldu. İş çevresindeki insanların alçaklığından bol bol bahseden Dostoyevski onlara karşı tutumlarını ve nasıl hareket edeceğini uzun uzun planlar yaparak anlatıyor. Doğrusu çokça yer verdiği insanın iç dünyasını okumak benim için ayrı bir zevkti.
iyi okumalar...