Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 21 Ekim 2021 09:36 Başrol olan Ferdinand karakterine baya acıdım ve bir o kadar da sinirlendim. Kitabın içine girip bir tokat sallayasım bile geldi. Özgüvensizliği ve korkusu karısına ve bana cinnet geçirtti diyebilirim. Ama tabii içine çeken, bir çırpıda zevkle ve sinirle okunacak güzel bir kitap. Tavsiye ederim...:)