·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2021 09:56 Kitap baştan sona aşk, ölüm ve yalnızlık kokuyor...
Şükrü Erbaş'ın okuduğum ikinci kitabı oldu. Biricik Hatice'sinin, Ömür Hanım'ının ölümünden sonraki hayatını, yalnızlığını perişanlığını çok derin cümlelerle anlatmış. Hele ki şu mısra beni en çok etkileyen kısım oldu;
"Ömür Hanım
Seni çok özledim, çok
Ben gelene kadar çürüme ne olur." (sf 62)
Her sayfası her şiiri ayrı güzel olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar...