8/10
·84 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2021 09:56
Kitap baştan sona aşk, ölüm ve yalnızlık kokuyor... Şükrü Erbaş'ın okuduğum ikinci kitabı oldu. Biricik Hatice'sinin, Ömür Hanım'ının ölümünden sonraki hayatını, yalnızlığını perişanlığını çok derin cümlelerle anlatmış. Hele ki şu mısra beni en çok etkileyen kısım oldu; "Ömür Hanım Seni çok özledim, çok Ben gelene kadar çürüme ne olur." (sf 62) Her sayfası her şiiri ayrı güzel olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar...
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.