·175 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2021 17:55 Çok güzel kitap. Çok güldüm. Ufak bir tavsiyem var okuyuculara; kitapta Ferhan Şensoy u pardon filimindeki ''ibrahim'' karakteri şeklinde düşünerek okursaniz daha komik geliyor diyaloglar. Ustanın 4.kitabini okudum, en iyisi şimdilik bu. Sevgi, saygı ve özlemle Ferhan abi ...