Atatürk'ün beğendiği ve önerdiği bir kitabın kötü olmasını bekleyemezdik. Finlandiya'nın yükselişini çok sürükleyici bir dille anlatmış. Okurken asla sıkmıyor. Ayrıca o kadar zorluk çekmiş, cahilleşmiş halkın kendini geliştirme çabalarına da hayran kalıyor insan. Her ne kadar benim seveceğim tarzda bir kitap olmasa da çok sevdim. Favorilerim arasında kalıcak