Bu serinin üçüncü ve son kitabıydı. Yine harikulade bir kitap okuduğum için çok mutluyum. Diğer iki kitap gibi bu da müthişşşşşşti. Çok şaşırdım, çok şey öğrendim,
duygulandım, “ya nasıl böyle biteeeerrrr!!!!” diye feryat ettim. Bu seriyi muhakkak ama muhakkak okuyun bak muhakkakkkk