Birkaç yıl önce okumuştum ilk kitabını çok sevmiştim o gizemli hali çok sürükleyici yapmıştı aynı şey bu kitap için de geçerli çok güzeldi ama kitabın sonunda yanlış hatırlamıyor isem Lisbeth kafasından omzundan ve bacağından vuruluyor üstüne mezara gömuyorlar ve ölmeyip kendi çabası ile mezardan çıkıyordu sırf bunun yüzünden üçüncü kitabı almadım milenyum serisi benim için burada bitti.