Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 22 Ekim 2021 19:09 Evli ve 2 çocuğu olan bir kadının yasak ilişkisi üzerinden; varken değerini bilmediği ama kaybetmekle yüzleşince nelere sahip olduğunu anladığı ve sonrasında da kaybetme korkusuyla neler yaşadığı sade ve akıcı bir dille anlatılmış. Okurken yaşanılan o korkuyu, kaygıyı hissedebiliyorsunuz. Ama okurken benim kabul edemediğim şey bu korkunun ona en yakınındaki kişi tarafından, göz göre göre yaşatılmış olmasıydı. Kitabın son kısımlarında bunu öğrenince kendi kendime sinirlendim biraz. Ama karşılıklı yanlış şeyler yapıldığı için sanırım, buna aldırış etmeden kitabı bitirdim. Korku güçlü bir duygu ve insana yapmayacağı şeyleri, düşünmeden yaptırabiliyor. İnsanın nasıl yapmam dediği şeylerin kucağına düştüğünü, çıkmaya çalıştıkça daha beter bir hale aldığını bir kez daha görmüş oldum. Abartılacak pek bir şeyi de yok ama okumayı seven ve zamanı olan biriyseniz keyifle okuyabilirsiniz. İyi okumlar dilerim.