Puan vermedi·516 syf.··Beğendi
· Kitabı iki kere okudum ve 2'nci okuduğumda yarıda bıraktım. Ortada aşk olsada bir insan aldatılıyor ve bu bana hiç masumca gelmiyor.
Ve ben bu hikayenin kurgu olduğunu düşünmüyorum. Gerçek olduğuna çok inanıyorum .
Ve Kemal karakteri okuduğum en kötü karakter .
(Böyle dediğime bakmayın yine de Müzeyi ziyaret etmeyi çok istiyorum)