8/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2020 181. kitabı
Rita Hunter ne yazsa okurum dediğim yazarlardan. Kurgusu ve dili de gayet iyi. Küçüklüğünden beri kuzeni yüzünden hep geri planda kalan kızımız sonunda baş kaldırıyor ama onu zorlu günler bekliyor. Çünkü karşısında tam bir buz dağı var. Adam bana fazla sert geldi.Kıza karşı yumuşaması biraz uzun sürdü sanki. Bunun dışında güzel bir tarihi aşk romanı olmuş.:)İyi okumalar...
Ruhun AteşiRita Hunter · Epsilon Yayınları · 2013441 okunma
·
387 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba serinin birinci kitabıyla bağımsızmi diğeri okunmadan bunu okuyabilirmiyiz