Maksim Gorki'nin bu kitabı üzerimde çok büyük ve sert etkiler bırakmıştı. Dili bu kadar ağır olan kitapları neden orta okulda zorla okuturlar bilmiyorum. Zorla okutulan kitaplar arasında olduğu için yetişkinliğimde yeniden Okumak istemedim açıkçası ama alıntıları paylaşacağım.