10/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2021 50. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2021 17:36
Benim bu karanlık kitap serisinden okuduğum ilk kitaptı. farklı karakterlerin gözünden okumayı her daim sevmişimdir her seferinde sizin de düşünceleriniz değişir bu açıdan güzeldi. bence genel olarak da güzeldi ama korkudan çok olayların insanların yaptığı düşündüğü şeylerin aslında ahlaka uygun olmamasının ve gerçekten bu şekil düşünen insanlar var mıdır diye düşünmek korkuttu beni. bolca belaltına getiren olay oluyor ama bunlar aslında asıl şeytanın sorunlarını anlatmak için dostlar ben öneririm
BoynuzlarJoe Hill · İthaki Yayınları · 2020205 okunma
·
233 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.