#seldokudu #lucca
Herkese merhabalar.
Sizlere bayılarak okuduğum bir kitap ile geldim.
Tek cümle ile şöyle özetleyebilirim aslında kendimce
Bu kitap tam benlik tam benim tarzım.
Lucca ve Beau...
Beau babası tarafından Amerika 'nın en ünlü yer altı mafyasının büyük oğlu yani varisi ile evlendirileceğini öğrenir. Onların orada evleneceği erkeği seçme şansları yoktur. Ama o Lucca ile evleneceğime kendimi öldürürüm daha iyi der. İkiz kardeşi Eva ise kendini feda etmeye hazırdır. Beau ise onun kaderi olduğunu bilir.
Lucca ise görür görmez bu evlilikten daha önceleri tutulmuştur güzelliğinin farkında olmayan Beau'ya.
Beau Lucca da görür görmez celladım nasıl da melek gibi der adeta. Kötü namı ile yüzünün ve yakışıklılığının alakası yoktur.
Her kadının görünce dönüp bakıp isteyeceği bir erkektir.
Tabi Beau için ise bir zorunluluk bir mecburiyettir.
Eee nereye kadar olacağı da malum.
Aralarında olan çekim ve iyi bir aşık olan Lucca'ya nereye kadar direnecek ki...
Herkes de Beau kadar şanslı değil. 😁
Sizce Beau istemem kendimi öldürürüm daha iyi dediği Lucca' ya aşık olmuş mudur? 🤣
Eeehhh bence cevabı biliyorsunuz. 🙃
Amma velakin kolay olmayacak elbet.
Onların aşkı ve birlikteliği büyük sınavlardan geçecek, saklı kalan sırlar çözülecek, intikamlar alınacak daha neler neler olacak.
Elinimden bırakamadan, bırakmak istemeden okuduğum bir kitap oldu.
❗❗ Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
❗❗Consiglio assolutamante la lettura.
Ba-yıl-dım Lo adaro