·224 syf.····Okunma: 26 Ekim 2021 12:58 Kitabın yazarı sosyal medya fenomeni ve oldukça fazla takipçisi var. Kitabı aşırı samimi buldum ben. Çoğu kişinin utandığı özelliğini pat diye söyledi ve bunu yıllar önce yaptı. Hani şuan belki normal olabilir bu ama bir beş yıl önce o kadar da normal değildi. Ben Ilk defa otobiyografi okudum ve kitabı sevdim. Internette görmüştüm ve kampanya sayensinde 4 tl gibi bir fiyata aldım. Kitabın sayfa kalitesine bayıldım. Aynı okulda bize dağıttıkları kitap sayfaları gibiydi. Kitapta bolca resimlere yer verilmiş. Bence gideri var:)