Bugün @eserkemall #mevsimlik adlı öykü kitabıyla geldim. Yaşamımızda bir yerlerden duyduğumuz ya da kendimizin yaşadığı 18 farklı hikaye. Bu hikayeler genellikle bende duygusal anlar yaşattı kitabın dili gayet anlaşılır ve akıcıydı. Tek sevmediğim şey puntolardı🙈 En sevdiğim öykü ise kitabın adını aldığı #mevsimlik idi.