Puan vermedi·55 syf.····Okunma: 26 Ekim 2021 20:08 Tekrar Cengiz aytmatov kitabı okumaya başladım. Kısa hikayelerini seviyorum ve o kırsal bölgede anlatılan hikayeleri...
Deve gözü öyküsü de güzel başladı ama sonu olmamış hevessiz bir biçim de bitirdim. Bu kadar da kötü bitmemeliydi diye üzüldüm hatta . Bu güzel başlayan öykü daha güzel sonlandırılabilirdi. Yine de Cengiz aytmatov sıcaklığını, betimlemerini ve saf aşkı hissedeceksiniz..